Завдання для 1-ї групи


The homework for the lesson on December 11 (Monday).


Навчальний серіал My American Cousin можна подвитись/завантажити тут: 

https://drive.google.com/open?id=1o0mSdAMZGMdrUH8ydmXJ06IKQCkbyjLB


The homework for the lesson on December 8 (Friday).


 The exercise for irregular verbs you can see/download here:



The homework for the lesson on November 24(Friday).


Про умовні речення( умовний спосіб дієслова) можна прочитати/подивитися на цій сторінці( розділ 5): 

Вправу на 3 типи умовних речень +на конструкцію I wish+Past Simple можна подивитись/завантажити тут: 



The homework for the lesson on Novemver 10  (Friday)

Прочитайте, випишіть незнайомі слова та перекладіть їх. 

https://drive.google.com/open?id=1fMCtW0h6l5Sn5q8P-JlnZg2LyurIwRfe


The homework for the lesson on Novemver 3 (Friday)


The dialogue # 1 you can see/download here. Translate it please, paying attention on the Past time. 



The homework for the lesson on October 27(Friday)

Перелік основних розділів( основ) англійської граматики можна подивитись тут. 


The homework for the lesson on October 23(Monday)

1) Watch 3 episodes from the serial "My American Cousin". Put new words and phrases into your personal vocabulary( запишіть нові слова та вирази у свій персональний словничок)ю

https://www.youtube.com/watch?v=QVNC2XYkeN8



2)Give answers to the following questions to the Episode 3.

 Where  is Brad from ?

Where does he live now?

Where is Meg from?

What does Meg do?( what is her profession?)

What does Brad do?

Does he come to Turkey to study? What does he study?
How many sisters does Ceren have?
Does her sister have a baby?
Is  Ceren an aunt?

3) Print out( роздрукуйте) this exercise for the next lesson


The homework for the lesson on October 20(Friday)

Перекладіть на англійську, звертаючи увагу на минулий час(Past Simple) та прийменники часу, місця та напряму( руху).

У понеділок ми їздили у Луцьк.  Луцьк знаходиться у 150 км від Львова на Волині.  Волинь це область на заході України.  Ми їздили на автобусі з вчителями зі школи #29.

Ми виїхали зі Львова о 7:30. Ми почали нашу дорогу з Галицького перехрестя. Ми поїхали по дорозі яка веде на Рівно і далі на Київ.  Через півгодини ми проїхали через Кам’янку Бузьку.  За нею ми повернули наліво ї поїхали на Радехів. Ми їхали повз  села, містечка і поля протягом приблизно години.  Через годину ми під’їхали до Луцька.  Замок знаходиться на околиці( outskirts) Луцька.  Перед замком є досить велика площа.  Наш автобус зупинився на площі перед замком. 

+Перекладіть на англійську, звертаючи увагу на пасивні речення у минулому та теперішньому часі. 

Замок був збудований у 13 столітті князем Любартом. Замок був збудований з червоної цегли.  Протягом своєї історії замок був атакований різними арміями але він не був зруйнований.  Недавно він був реконструйований і зараз є відновленим.  Вхід у замок коштує 30 гривень.  У замку виставлені( exhibit) різні старовинні речі.


Завдання до уроку 25  вересня(понеділок)


Перекладіть на англійську, звертаучи увагу на вживання прийменників

Це залежить від вас. Це не залежить від нас. Ми чекали на вас дві години вчора. Тепер, будь ласка почекайте на нас. Продовжуй будь ласка, ми уважно слухаємо тебе. Увімкніть свої ноутбуки, вимкніть мобільні телефони. Ми працюємо над цим вже три тижні. Що тут відбувається? Що з вами сталося? Я маю продивитися ці документи. Подивись на неї. Вона зараз говорить по телефону. Не смійся над ним, краще поговори з ним. Він послухає тебе. 


Робота написана мною, без нього, ручкою, на столі, біля вікна. 
Робота була написана у серпні, у неділю, о 5-й годині, протягом 30 хвилин. 
Робота буде написана про неї, через три дні, 10-го жовтня.



Завдання до уроку 13  вересня(середа). 

Вправу на прийменники непрямих відмінків( of-кого/чого, to-кому/чому, by-ким, with-чим-можна подивитись/завантажити тут: 

https://drive.google.com/open?id=0B6xZDZD8150FZjRsXzJpQW5XbEU


Завдання до уроку 11 вересня(понеділок). 

Перекладіть на англійську, звертаючи увагу на прийменники часу, місця та руху/напряму.

У неділю я і моя дружина їздили у Жовкву. Ми вийшли з дому о 1:30. Ми пішли вверх по вулиці на зупинку автобуса.  Ми пройшли церкву і підійшли до магазину. Перед магазином стояло  декілька машин.  За магазином стояли столики. За столиками сиділи чоловіки та пили пиво.  На стіні висіло оголошення. Ми зайшли до магазину. У магазині було двоє чоловіків.  За прилавком(сounter) стояв продавець.  Ми підійшли на зупинку о 2-й годині.  Ми чекали на автобус ( протягом) 10 хвилин.  Через 10 хвилин під'їхав наш  автобус.  Через півгодини  ми були у Жовкві. Ми гуляли по Жовкві ( протягом) три години.  Ми пройшлися по старовинних вулицях та зайшли у замок.  Замок знаходиться у центрі біля автостанції.


Завдання до уроку 04 вересня ( Понеділок).

Перекладіть на англійську вживаючи прийменники часу

Кожного дня я прокидаюсь о 7:30. Я лежу у ліжку( stay in bedпротягом 20 хвилин. Перед роботою я снідаю( маю сніданок).   Я виходжу з дому(leave my house) о 8:50. Я їду на роботу протягом 45 хвилин.  Я приходжу на роботу о 9:35. Я працюю з 9-ї до 6-ї.  Після роботи я йду на уроки.   Я маю уроки ввечорі.  Перед уроком я завжди готую план уроку.  Я маю уроки з  Діаною у понеділок та четвер, а з Андрієм у вівторок та п’ятницю. Я займаюся з Діаною вже рік, а з Андрієм-6 місяців( протягом 6 місяців)  Зараз (є) осінь.  Восени часто йде дощ.  Через два місяці прийде зима. Ми маємо день Святого Миколая 19 грудня,  Новий Рік 1 січня, а Різдво 7 січня. 

Завдання до уроку 28  серпня( понеділок).

Питання та вправи для повторення 1-го розділу граматичного курсу ( "Базові правила побудови речень") можна подивитсь/завантажити тут: 
https://drive.google.com/open?id=0B6xZDZD8150FQjhtTndadXJpdVk


Завдання до уроку 23  серпня( середа).

Перекладіть вживаючи складний додаток( з інфінитивом)

Зразок:  Я хочу щоб ти зробив це-I want you to do it. 

Я хочу, щоб ви прочитали цю книгу. Вона хотіла, щоб її син добре закінчив школу. Папа хоче, щоб я була піаністкою. Ми хочемо, щоб цей артист приїхав до нас у школу. Я не хочу, щоб ти отримав погану оцінку. Я хочу, щоб все це прочитали. Я не хочу, щоб вона знала про це. Він хотів, щоб його друг пішов з ним.



Завдання до уроку 16 серпня( середа).

Вправу на інфінитив цілі можна подивитись/завантажити тут: 
https://drive.google.com/open?id=0B6xZDZD8150FV2s5ODl6d3BEZGs

Також , для повторення пройденого матеріалу, перекладіть наступні питання на англійську. 

Де ти живеш зараз?  Що ти любиш робити ввечорі? Скільки у тебе друзів в Польщі? Де ти ходив вчора?  Ти вчитель? Ти можеш вчити англійську?  Що я можу зробити для вас?

Що ти будеш робити завтра? Коли вона їде у Польщу? Тобі подобається вчитися в Університеті?  У тебе є ноутбук?  Де ксерокс? Скільки ви платите за комунальні послуги?  



Завдання до уроку 13 серпня( понеділок).

У поданому нижче плейлисті подивіться ролики №1-"The kitchen",  та  №4-"Furniture and appliance", а також, за бажанням ролик № 17- "Furniture and appliance"
https://www.youtube.com/playlist?list=PLAw2pgXUnF84aBaLEpmJZsIDk7A8LkAFe


Завдання до уроку 09 серпня( середа).

Теоретичний матеріал про "умовні речення" можна подивитись у блозі( запис від 27 липня).

Перекладіть на англійську. 
Якби у мене був ноутбук, я б брав його на уроки.
Якби ти не грав у комп’ютерні ігри, ти б краще вчився.
Якби ти працював зараз на іншому місці, ти б отримував кращу зарплату.
Якщо ти зміниш роботу ти будеш отримувати більше.
Якщо мама купить мені ноутбук я буду носити його на уроки.

Якщо ти не будеш грати у комп’ютерні ігри ти будеш краще вчитися. 


Завдання до уроку 07 серпня( понеділок). 

Перекладіть на англійську. 
Де ти живеш зараз?  Що ти любиш робити ввечорі? Скільки у тебе друзів в Польщі? Де ти ходив вчора?  Ти вчитель? Ти можеш вчити англійську?  Що я можу зробити для вас?
Що ти будеш робити завтра? Коли вона їде у Польщу? Тобі подобається вчитися в Університеті?  У тебе є ноутбук?  Де ксерокс? Скільки ви платите за комунальні послуги?  Ти був у Франції?  Вони були у Карпатах? 

Завдання до уроку 02  серпня( середа). 

Короткий діалог "At the doctor" можна подивитись/завантажити тут: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/0B6xZDZD8150FUC14OVhXTENCSjA

Завдання до уроку 31  липня( Понеділок). 

Матеріал про Герундій в англійській мові, та вправи на герундій можна подивитись/завантажити тут: https://drive.google.com/open?id=0B6xZDZD8150FUU5Xd0JPc3BMYWM

Завдання до уроку 26 липня( Середа). 

Вправу на пасивні речення( пасивний стан дієслова можна подивитись/завантажити тут: 

https://drive.google.com/open?id=0B6xZDZD8150FRzhVSXVndF9uTjA

Зробіть 3-4 речення з кожного абзацу( пасивні речення у Present, Past, Future). 

Завдання до уроку 24 липня( Понеділок).


Утворіть множину від наступних іменників 

a table, a brush, a coach, a dress, a city, a boy, a wife,  a man, a woman, a child, a tooth, 

Утворіть ступені порівняння від наступних прикметників.

 Hot, long, short, 
Important, outstanding, beautiful, 
Easy, dirty, funny,


Завдання до уроку 12 липня( Середа)-Present Perfect Continuous. 

1) Передивитись інформацію про Present Perfect Continuous. (див запис у блозі)
Зробити вправу на Present Perfect Continuous за посиланнями: https://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/present-perfect-progressive/exercises

2) Передивитись відеоролики на тему "At the doctor"


Перекласти на англійську мову невеликий діалог "At the doctor's office". Діалог можна подивитись завантажити за посиланням:


Завдання до уроку 10 липня(Пн)-Вправа на "часи" у Present. 

Вправу на Present Simple, Continuous, Perfect  можна подивитись/завантажити тут: 


Завдання до уроку 05 липня ( четвер) 

Діалог для перекладу на тему "At the shop" можна подивитись/завантажити тут:
https://drive.google.com/open?id=0B6xZDZD8150FTTZLX05mclY0OFE



Завдання до уроку 03 липня.  "Займенники  у непрямих відмінках".

Табличку з займенниками можна подивитись у запису у блозі від 19 червня, або за посиланням
http://ensvitoch.blogspot.com/2017/06/blog-post_19.html

Вправу на займенники у непрямих відмінках можна подивитись/завантажити тут:
https://drive.google.com/open?id=0B6xZDZD8150FemhBSXpFTmwxXzQ



Немає коментарів:

Дописати коментар